Lech Poznań
Rex Features/East News
Autor Piotr Mika - 24 Października 2020

Lech Poznań podpisał umowę ze światowym gigantem. Kolejorz niebawem może stać się potentatem

Lech Poznań radzi sobie bardzo dobrze nie tylko sportowo ale i marketingowo. Dość niespodziewanie okazało się, że wicemistrzowie Polski nawiązali współpracę z jednym z gigantów zajmującego się sprzedażą detaliczną. Kolejorz może więc liczyć na spore wsparcie finansowe.

Lech Poznań obecnie jest jedynym przedstawicielem naszego kraju w europejskich pucharach. Zawodnicy Kolejorza całkiem przyzwoicie radzą sobie na boisku, natomiast jego włodarze postanowili zrobić kolejny krok w stronę rozwoju klubu.

Okazało się bowiem, że wicemistrzowie Polski podpisali właśnie umowę sponsorską z AliExpress, jednym z globalnych liderów handlu internetowego. W klubie nie ukrywają, że są bardzo zadowoleni z powodu pozytywnego zakończenia negocjacji.

DZISIAJ GRZEJE:

  1. Przepiękna bramka rywali Lecha Poznań. Piłkarz Rangers huknął jak z armaty z połowy boiska, co za gol (WIDEO)
  2. Prawdziwy dramat. Jolanta Kwaśniewska nie mogła dłużej milczeć
  3. Smutna informacja obiegła media. Kibic pobity przez bandytów nie żyje, jego życie od lat było wielkim cierpieniem
Marcin Różalski dotkliwie pobity w walce na gołe pięści. Musiał interweniować lekarz. Marcin Różalski dotkliwie pobity w walce na gołe pięści. Musiał interweniować lekarz. "Nie widzę na oko" (WIDEO)Czytaj dalej

Lech Poznań z nowym sponsorem

O tym, że poznański klub szykuje kolejne miejsce dla sponsora na swoich strojach mogliśmy dowiedzieć się już wczoraj. Na Twitterze Kolejorza pojawiło się krótkie wideo, z wymownym znakiem zapytania umiejscowionym na przodzie spodenek, a dokładniej na prawej nogawce.

Teraz już wiemy na pewno, że w następnych meczach Lech Poznań będzie występować w strojach, które we wspomnianym miejscu będą miały wyszyte logo AliExpress, jednej z największych platform służących do sprzedaży detalicznej i jednej z najchętniej odwiedzanych przez Polaków.

Władz klubu chwalą się, że sportowo i marketingowo stoją na bardzo wysokim poziomie i są jednym z najbardziej rozpoznawalnych klubów w Polsce oraz w Europie. To miało mieć wpływ na zainteresowanie chińskiego giganta, a rozpoczęły się jeszcze przed tegorocznymi sukcesami Lecha w Lidze Europy.

- [...] Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. [...] - powiedział Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań, cytowany przez oficjalną stronę klubu.

Robert Lewandowski szantażowany przez swojego agenta? Prawnik piłkarza przedstawia mocne dowodyRobert Lewandowski szantażowany przez swojego agenta? Prawnik piłkarza przedstawia mocne dowodyCzytaj dalej

Światowy gigant docenia Polski klub

Okazuje się, że dla obecnego na rynku od 10 lat AliExpress współpraca z Lechem Poznań będzie pierwszym tego typu przedsięwzięciem. - Dla AliExpress, [...] partnerstwo z poznańskim klubem to pierwszy krok w kierunku marketingu sportowego. Wybór Lecha i polskiego rynku jest kolejnym dowodem zaangażowania platformy na rzecz polskich klientów - czytamy na stronie Kolejorza.

Klub informuje, że oprócz logo chińskiej platformy sprzedażowej na spodenkach zawodników, reklamy nowego sponsora pojawią się na bannerach reklamowych w czasie meczów Kolejorza. Co więcej, nowy partner klubu ma przygotować dla kibiców Lecha specjalne kody rabatowe.

Przedstawiciele AliExpress podkreślają jak ważne dla nich jest to, że piłka nożna to bardzo popularny w Polsce sport oraz wymieniają największe obecnie atuty Lecha Poznań. - Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku. Lech to ambitny zespół, zaangażowany w rozwój młodzieży i reprezentujący Polskę w tegorocznej Lidze Europy - mówi Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Lech Poznań podpisał umowę z AliExpress do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością jej przedłużenia. Piłkarze w strojach z logiem nowego sponsora wystąpią po raz pierwszy już w nadchodzącym spotkaniu Ekstraklasy przeciwko Cracovii, które odbędzie się 25 października. Logo AliExpress będzie obecne na strojach Kolejorza również podczas meczów Ligi Europy.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Akcja CBA nie wystarczyła, uzbrojeni agenci w domu Giertychów. Nieoczekiwany zwrot akcji
  2. Kuriozalna sytuacja, niezwykle drogie etui do iPhone'a jest wadliwe. Apple: "I dobrze"
  3. Wielki komplement trenera Benfiki w kierunku piłkarzy Lecha. "Mocniejsi od tych z Ligi Mistrzów"
  4. To już koniec legendarnego polskiego klubu? Po 99. latach zawieszono wszelkie zajęcia sportowe, upadek jest bardzo bliski
  5. Przepiękna bramka rywali Lecha Poznań. Piłkarz Rangers huknął jak z armaty z połowy boiska, co za gol (WIDEO)
  6. Rząd wprowadza zmiany i wysokie kary. Lepiej się na nie przygotować
  7. Nie wierzysz w działanie maseczek? Pierwsze poważne badanie, które obnaża ich skuteczność

Test maseczek ochronnych - który rodzaj jest najskuteczniejszy?

Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj zestadionu.pl na: Google News